Nu håller vi tummarna

Ojoj, nästan ingen träningsvärk alls idag. Jag kanske inte är så otränad som jag trodde? De andra i laget gnällde på rätt bra, och var lite arga på mig fär att jag inte kände nåt. Bra där jag. Sen var dagens träning långt ifrån lika jobbig som igår, trots att tränaren tyckte att vi skulle ha målvaktsträning. Men det var bara lite jobbigt (men som sagt, allt som leder till något bra kan jag stå ut med..). Imorgon sticker vi iaf till Sävsjö och lirar handboll, kommer bli så gött! Men en fråga bara, vem kom på den oehört dumma idén att vi ska träna i blå tröjor? Fattar ni svettfläckarna? Det är inte schyrre!

Imorgon får jag förhoppningsvis också ett telefonsamtal och en hint om en eventuell framtid. Vill inte säga för mycket eftersom det då har en förmåga att gå i stöpet, men jag kan säga att om det blir som jag vill kommer den närmaste framtiden inte bli ett helt helvete iaf, och det skulle vara så underbart.


Kommentarer
Postat av: Blom

Hjärtat, jag håller alla tummar för dig (Erik med!). However så ringer jag dig imorgon någongång, för att se hur det gick, så du får ett positivt samtal iaf ;) Love you darling!

2009-08-06 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0