Och så kör vi!

Idag ska jag träna handboll igen, tjoho. Har inte tränat sen förra tisdagen, efter det har ju benhinnorna strejkat så jag har inte velat anstränga dom i onödan. Egentligen är dom inte bra än, men nu orkar jag inte vara skadad längre. Lite smärta får man stå ut med.
Hoppas även på att jag får mina nya skor idag, alla andra i laget har fått sina förrutom jag och två andra. Bara för att vi tog de skorna vi skulle ta, och inte gjorde som alla andra och tog "fel" modeller. Drygt. Hur som helst så är det adidas denna gång, så fula men så sköna! Nya skydd ska också införskaffas nästa vecka, jag får ju tydligen inte ha mina längre, då det är fel märke. Det är också lite drygt. Men men, det är kul med nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0