Om någon vill döda mig så hindrar jag er inte

Jag mår verkligen skit. Jag kommer aldrig någonsin gnälla över att jag har ont eller mår dåligt igen, inte efter det här.

Bröt ihop totalt i bilen på väg hem. Först det där, sen ringde jobbet och undrade om jag inte kunde jobba imorgon trots att jag är sjukskriven (och jag orkade inte säga nej), och sen ringde de från ett jobb jag ville ha och sa att jag hade fått jobbet om de inte hade varit tvugna att dra in på just den tjänsten. Och där någonstans orkade jag inte längre, och det brast helt för mig. Men Erik som är så underbar tog med mig till hans hotell och bäddade ner mig i sängen, och där sov jag som ett barn tills jag vaknade för en stund sen. Ska nog snart lägga mig igen, försöka sova bort allt det jobbiga. Och försöka motivera mig för att fortsätta leva mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0