Somebody call 911

Det händer ibland att kroppen säger ifrån, att den inte vill vara med och leka längre. Igår var en sådan dag, helt plötsligt på jobbet fick jag huvudvärk, började frysa, såg suddigt och kände mig svimfärdig. Och jag kände att det helt klart beror på att jag inte sover ordentligt, inte äter ordentligt och oroar för mycket. Men jag gjorde som vanligt, jag vägrade lyssna på kroppen och fortsatte jobba. Kanske inte det bästa, men jag hade inte så mycket mer val.
Lite panik fick jag av detta, ska jag ha det så här hela tiden? Därför bestämde jag mig för att jag senast till våren ska sluta detta jobb, och börja plugga om jag inte får något nytt jobb. Så jag hade i princip redan bestämt mig för plugg, när ett telefonsamtal ändrade allt. Nu kanske (förhoppningsvis) jag inte behöver börja plugga till våren. Håll alla tummar för mig nu!

Men sova ska jag göra, och det är tidigt. Typ vid åtta redan, så jag inte svimmar av på jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0