Torsdag imorgon, grejt

Denna dag var helt åt helvete. Sjukt mycket post, en innetjänst eftersom benen gjorde ont, hårt golv och trötthet gjorde att jag höll på attt börja gråta. Mina ben sved, mitt huvud dunkade, mitt humör dalade och allt var kasst. Eventuellt blir jag hemma imorgon, eftersom jag inte klarar av att gå i trappor eller stå upp i nio timmar, och då känns det rätt drygt att vara på jobbet om jag ändå inte kan göra något.

Efter jobbet drog jag och solade, behövde lite ljus i mörkret. Sen ner till träningen för att prata lite med folk, och blev samtidigt tejpad på benen. Sån där rolig kinesiotejp ni vet. Skitsnyggt! Imorgon ska jag ut till Bosön för fystester, dock kan jag bara göra två grejer (chins och brutalbänk, så det känns lite drygt att åka dit för det), och på fredag åker vi till Gotland. Känns ändå rätt bra.
Sen fick jag reda på idag att jag inte bara ska få nya skor av klubben, utan även nya skydd. Vilket betyder att jag sparar in 800 på knäskydd, 1300 på armbågsskydd, 1000 på skor, 1800 på medlemsavgift och 300 på licens. Plus alla resor och mat på resor, sånt betalar klubben. Känns så jäkla skönt att slippa oroa sig för att handbollen ska kosta!

However, här har ni mina fina ben. Och självklart valde jag rosa, det ska ju synas!

Kommentarer
Postat av: Jeg

När jag tittar på den här foto tänker jag mig själv där mellan dina benen och hur jag skulle njuta av livet då…



Nej, det gör jag inte. Jag bara skojar med dig igen, lilla Mimmi! Hihihii

2009-08-12 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0