Det här blev svårt

Varför är det så svårt att packa? Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, så det har blivit ett par telefonsamtal till Blom för att reda ut saken. Blom som förövrigt inte kommer hem förrän imorgon, på grund av snöhelvetet. Tänk om det snöar på onsdag? Kaos!

Men en sak som jag inte får glömma som jag nog kommer glömma är plattången. Blom hjärtat, påminn mig om den! Eller ta med dig din. Annars överlever inte jag!
Sen får jag nog se över vad jag packat också.  Sex par byxor, behövs det? Svar ja! Samma sak med tre klänningar och åtta tröjor. Jag tror det blir bra. Jag har ju bara med fyra par skor, vilket är mycket mindre än vad jag brukar ha med när jag åker nånstans. Men det blir nog ompackning ett par gånger, om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0