Jävla skitland

Den här jäkla snön kan ju bara försvinna. Snabbare än kvickt gärna. Igår gjorde jag årets vurpa i en trapp på jobbet, studsade ner tre trappsteg, så nu har jag ett 20 cm stort blåmärke på rumpan och en bula i huvudet. Allt tack vare snöhelvetet. Och inte blir det bättre av att vi hade sju av elva sjuka torsdag-fredag, och eftersom vi bara fick in fyra vikarier blev det lite mycket att göra för oss andra. Men vi är så jäkla grymma att vi klarade det ändå. Men det är så skönt att jag slipper härifrån om fem dagar! Dubai, jag längtar!

Idag åker även bästa tillbaka till Australien. Det är jobbigt. Men imorgon kommer Blom hem, det är bra! Jag borde även få tummen ur och börja packa, eftersom det inte kommer finnas allt för mycket tid till det nästa vecka.. Men jag borde också åka till stan och shoppa lite kläder till Dubai. Hm, mycket som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0