Live from Dubai

Hej lovers! Kan börja med att säga, jag gråter nästan när jag ser att det är -12 grader hemma. JAG VILL INTE ÅKA HEM! Idag har vi haft en strålande dag, precis som alla andra, med sol, inga moln och en lång skön dag på stranden. Runt 26 grader, alldeles lagom sådär. Dagen var även den sista i solen, imorgon ska vi till Dubai Mall, ett köpcenter med drygt 1400-1500 affärer, en skridskobana och ett "Discovery center", typ en stor regnskog/akvarium/djurpark. Känns som det kan ta hela dagen. Sen är det ju nyårsfirande, och sen åker vi hem tidigt på fredag morgon! Dvs, jag ska sova snart. Klockan är ändå halv elva.

En längre bättre story följer när jag kommer hem. Det finns en del jag vill dela med mig av (och även en del jag inte vill dela med mig av, men det kommer ni aldrig få veta ;)). Peace dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0