Slöseri med tid

En helg då jag kunde umgåtts med de bästa. Blev det så? Nej, istället har jag varit barnvakt till två skitungar. Jag är helt slut! Men imorgon ska jag lämna dom, sen ska jag se på handboll och sova. Jag är helt sjukt trött.

Sen har jag börjat fundera på handbollen också. Ska jag börja igen? Fast det är rätt skönt att inte träna handboll. Slippa stressen efter jobbet, få ha lediga helger och träffa de man faktiskt vill träffa. Får tänka lite mer på den saken. En sak jag dock vet är att min hjärna bråkar med mig. Jag längtar efter en sak som jag aldrig trott jag skulle längta efter, och jag vet att får jag chansen tar jag den. Men bara om det sker med rätt person. Tänk hur bra det skulle kunna bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0