Snart drar vi!

Nu är vi på Arlanda, helt lovely! Tiden har gått sjukt snabbt, kollade på bokningsdatum på biljetten och vi bokade i slutet av juli.. Så länge sen känns det inte som det var. However passar jag på att blogga lite medan Blom besöker toaletten, vårt flyg är redan 30 min sent så vi kommer inte härifrån förrän vid 18. Hoppas det inte blir mer sent bara, vi ska mellanlanda i Istanbul och jag vill inte missa anslutningsflyget. Det skulle vara lite jobbigt. Bloms päron är lite griniga just nu eftersom de inte får sitta bredvid varandra på första flyget, men det går nog snart över. Dom är lite roliga förresten, det första de sa var: "Det enda ansvaret vi har efter att vi checkat in är att se till att ni checkar in på flyget hem den 1/1. Resten får ni själva sköta." Haha, så härliga människor! Känns som jag kommer få en grym vecka.

Jag vet inte hur uppkopplingen kommer vara där nere, men jag ska försöka blogga om jag kan. Annars hörs vi när vi kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ah fy fan va grymt! Hoppas du har det underbart!

2009-12-26 @ 00:37:58
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0