Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag är en fortfarande en komersiell skitdag, det har jag alltid tyckt och lär alltid tycka. Men i år har jag för en gångs skull planer för alla hjärtans dag! Det är nästan värt ett kors i taket tycker jag, eller? Vill ni veta vad jag ska göra? Är ni redo? Här kommer det!

Jag och mitt kära handbollslag ska dela ut Enirokataloger tillsammans med herrlaget. Skit pommes vilken rolig dag jag kommer ha, nästan så jag längtar. Eller inte.

However, nu har Erik åkt till sitt jäkla Norrland och jag är kvar här. Egentligen skulle de (E och hans två bröder som var här och hjälpte till) åkt imorgon men sen bestämde de sig för att åka nu, eftersom de varnar för snöoävder under helgen. Så nu får jag se Let's dance själv ikväll, kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0