Fredag

Yes, så är denna vecka nästan slut. Bara nio arbetsveckor kvar nu!
Men jag är ju sjuk idag. Lite värre än igår, snorar och hostar och har mig. Som jag sagt tidigare, så mycket sjuk jag har varit nu har jag aldrig varit tidigare. Men eftersom det är så tråkigt att bara sitta hemma så har jag ändå planer för idag, eller lite granna iaf. Först måste jag smita ner till tvättis och tvätta min träningsoverall, den är smutsig och jag behöver den ikväll.. Sen blir det till att tvätta håret, sen åka till stan och kanske klippa mig om det finns någon tid hos frissan. Och så måste jag köpa shampoo och balsam också. Ikväll är det match med junisarna (jag ska coacha, kuuul!) och efter det ska jag träffa Erik som är här över helgen! Ganska bra dag, ändå trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0