Hå och hej

Egentligen tänkte jag berätta något riktigt spännande för er, men känner inte för det. En annan dag kanske. Däremot kan jag säga att jag är arg på mig själv för att jag inte har körkort (eftersom jag blev erbjuden världens skönaste jobb häromdan men var tvungen att tacka nej, eftersom jag inte har körkort), jag är fortfarande irriterad på folk på jobbet som envisas med att köra med mig, företaget går inte alls bra och jag fick häromdan veta att jag var nära att få sparken, min löneförhöjning jag skulle fått kom inte eftersom de hade "missat" det. Jäklar vad det handlade om jobb, förlåt, det var inte meningen.
För att prata om något annat, imorgon är det match mot Tumba som vi kommer vinna, ikväll är det Så ska det låta som är ett av de bästa programmen någonsin, och så är jag stolt över mig själv som varit duktig med min icke-sötsaksperiod jag har. Ikväll bryter jag dock den för lite popcorn och lärre, men jag måste få unna mig det någon gång för att orka vidare. Typ.

Och just det, nu är det bara två månader kvar! Hoppas de går snabbt bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0