Jag orkar inte mer!

Helt plötsligt tog bara alla krafter i kroppen slut. Helst skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova bort hela livet, eller iaf hela kvällen, och chansen är stor att det blir så. Men imorgon ska jag städa (nej jag är inte galen, jag bara tycker att det behövs!) så det kanske är lika bra att vila lite så jag orkar.

Matchen gick iaf crap, jag sträckte baksida lår på uppvärmningen vilket förstörde hela matchen för mig. Men inte så att jag hade någon att byta med, nej då, det var bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Jag är väl inte nöjd, men 23 insläppta är inte så farligt med tanke på hur jäkla ont jag hade. Synd bara att resten av laget underpresterade! However, nu är det kört för oss i ettan, nu är det tvåan som gäller nästa år. Om jag är kvar dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0