Jag vill åka nu!

Men så bra har vi det inte, utan det är 73 dagar kvar, eller 10 veckor om du föredrar det så. Det känns helt galet mycket ju! Fast tiden lär ju gå snabbt, det brukar vara så. Och helt plötsligt är man hemma igen och gnäller över allt jobb och slit och strunt. Jag har iaf börjat planera shoppingturerna, denna gång kommer shoppingen vara strukturerad och organiserad (till skillnad från sist, då hade jag ångest när jag kom hem för jag tyckte jag hade missat en massa). Så denna gång kommer jag ha en fin lista över vad jag ska inhandla, men sen lär det ju bli en hel del mer utöver det!

Imorgon ska jag iaf ha en "rolig" dag, dela ut massa Eniro-kataloger till massa hus tillsammans med damlaget och herrlaget. Som om det inte räckte med att jobba med sånt skit, nu måste jag göra det på fritiden också. Men vad gör man inte för föreningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0