Ledig

Idag är jag ledig. Imorgon också. Inte av någon särskild anledning egentligen, utan mer för att jag kände att jag behövde det. Sen match igår (i Eskilstuna dessutom), lite grejer som behöver fixas och lite sömn som behöver tas in. Så därför var det rätt lägligt att vara ledig.

Men jag säger då det, det är på de lediga dagarna jag märker hur mycket sömn jag egentligen förlorar under veckorna. I natt sov jag 11,5 timmar, något jag aldrig skulle göra i "normala" fall! Om jag är ledig en längre tid sover jag 7-8 timmar per natt, men nu för tiden kan jag lätt dra iväg på 12 timmar under helgerna.. Det tar lite på krafterna att gå upp vid 05 varje morgon. Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0