Not up for more

Jag känner inte för att träna ikväll. Borde väl egentligen inte heller, med tanke på den troliga bristningen/blödningen jag har i vaden, och med tanke på att jag varit febrig och äcklig hela dagen. Men jag borde träna, eller iaf åka dit och låtsas att allt är bra, så jag får spela på lördag. Iofs får jag det ändå, men det kan ju vara bra och träna också. Typ.

Har jag förresten berättat om att jag har slutat med godis, sötsaker, snabbmat och läsk? Jag har klarat mig utan det sedan i måndags, sjukt bra! Vissa kanske nu tänker "och, vad är det med det?" medan andra tänker "shit vad grym du är!" och de sistnämnda är de som känner mig bäst. Och jag kan säga att måndag och tisdag var jobbigast, men nu är det lugnt lixom. Ska klara mig ända tills vi åker till Thailand, då jag ska köpa en maffioso chokladkaka på taxfreen för att sedan trycka i mig på flyget! Det lär ju gå åt under de 13 timmar vi ska flyga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0