Världens bästa coach!

Det är jag! Eller? Haha ;) However så vann junisarna igår, och jag tar på mig hela äran. Nej, men det var faktiskt jäkligt starkt av dom att vinna, inga avbytare och några halvskadade spelare. Men däremot tyckte jag att jag styrde upp det hela rätt bra, jag flyttade runt några spelare och gav lite bra tips som de faktiskt lyssnade på. Varningen jag fick tycker jag dock var väldigt löjlig, jag brukar skrika mer på domarna när jag spelar än vad jag gjorde igår! Dock tror jag jag fick den så lätt för att jag är tjej, min tränare (kille så klart) brukar skrika mycket värre men får inte ens tillsägelse. Och sen så tycker den domaren inte om mig alls har jag märkt, han är alltid jätteotrevlig när han dömer när jag spelar. Fjant kallar jag honom.

Jaja, idag har jag match! Irsta ska få så jäkla mycket stryk så de önskar att de stannat i Västerås istället. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0