En lååååååååååång lista

  • Vilken svordom använder du mest? Crap, om det räknas som svordom. Annars så är det väl djävla/djävligt
  • Äger du en iPod? Jadå
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.05 & 05.15 om det är jobbdag, annars inte alls 
  • Hur många resväskor äger du? Två, en stor rullis och en liten rullis
  • Använder du flip-flops? Absolut, love it!
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Ica 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja, det är klart jag tar bilderna! 
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm.. På bio var det Burn after reading, på tv vet jag inte.. Såg lite på ET igår, det var väl det. 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän, lätt! Gärna flera vänner :) 
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Första? Det är nog nya skor. Sen skulle jag investera i en lägenhet, körkort, bil, långresa, kläder osv. Hoppas jag vann mycket! ;)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja, många gånger!
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det gör jag, har extremt svårt att somna ibland
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen CD-spelare!
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Håkan såklart 
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det kan jag ju inte avslöja! 
  • När var senast någon stötte på dig? Igår, en grabb som inte fattat än att jag inte gillar honom
  • Vad åt du till middag senast? Pasta carbonara
  • Använder du huvtröjor? Ja, det är mysigt. Min favvis just nu är Musse Pigg-tröjan
  • Kan du vissla? Det är klart! och jag kan nästan busvissla med
  • Vem var den senaste som ringde dig? Erik
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbanan, helst Balder på Liseberg 
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, jag är nog en sån människa som folk pratar om
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Verkligen! Disneydags varje fredag med popcorn och päronsoda 
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tyresö centrum är väl sådär, finns H&M, Lindex, sportaffär, sånt som behövs.
  • Hur många syskon har du? Fyra halva.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, beror på vem det är. 
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, jag är ingen replikmänniska..
  • Äger du några band t-shirts? Hmm.. Jag vet inte faktiskt..
  • När flög du senast? Long time ago!
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Två just nu, fler ska fixas 
  • Läser du för skojs skull? Ja, mest hela tiden. Denna vecka har jag läst två Harry Potter och två andra böcker 
  • Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska, lite norska
  • Diskar du din egen disk? Haha.. Jodå, ibland så!
  • Har du gråtit offentligt? Ja, det har hänt ett par gånger
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop of course 
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid är väl att ta i, men ibland
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En tatuering är planerad 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Egentligen, eller så delar man. Men tjejen ska inte bjuda, det är inte rätt 
  • Kan du kasta macka? Det är klart, har man vuxit upp på landet så
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nopes
  • Vad har du med dig in på bion? Lärre, godis, sällskap!
  • Vem var din favoritlärare och varför? Einar på högstadiet, han lyckades lixom nå ut till alla och vi lärde oss faktiskt saker. Och så Roberto, Niklas och Marcus på gymnasiet, dom var grymma!
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, inte vad jag vet iaf..
  • Vad har du för väder? Mörkt, iskallt och lite snöigt
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Handboll (haha, jag hade det faktiskt som ämne), matte och IT
  • Gillar du att flyga? Det är något av bästa som finns!
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Förståelse
  • När sov du senast på golvet? På nyår somnade jag faktiskt på golvet, det var skönt där. Och nej, jag var inte full.
  • Vilken är din favoritdrink? Ingen alls!
  • Gillar du din boende-situation? Nej, men jag försöker förbättra det
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? För att fungera normalt vill jag helst sova minst 8-9 timmar, men det går att jobba efter att ha sovit fem. 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland så är de det, ibland inte. 
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte kalorier, däremot kolhydrater (just nu iaf)
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21, bara drygt 6 månader kvar :)
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jo, det är jag oftast 
  • Vad var det senaste du åt? Naturgodis, lite chokladdoppade bananer
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag skulle nog säga motsatta, eftersom de flesta av mina närmaste vänner är killar. Men jag kommer bra överens med tjejer också 
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning
  • Gillar du senap? Usch nej!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ibland är det "bit ihop, du klarar det!", ibland är det "lägg dig och sov bort resten av livet, det kommer ändå aldrig bli bra".
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, jag vill! Så om ni vill ge mig en rolig 21 års-present, ge mig det :) 
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Marty (giraffen) i Madagaskar. Lite klantig, lite hypokondrisk sådär. Precis som jag 
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Yes, kirrade lite julklappar därifrån (billigt var det!) 
  • Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt
  • Skulle du säga att du är trendig? Njae, det vet jag inte
  • Äger du en digitalkamera? Ja, men den används på tok för lite! 
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ehm.. Ingen?
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, det beror på vem det är. 
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Harry Potter (säg inget, jag vet), Snälla pappa, nej, och så en hög med andra böcker som jag inte kommer på just nu
  • Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, pollen, klor, en hel del mat, starka lukter, viss smink osv.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, borde jag det?
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om mina syskon hade fått bestämma: Harald (efter Harald blåtand). Annars vet jag inte
  • Vem av dina bloggläsare vill du helst veta allt detta om? Alla såklart!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0