Ey yo!

Johorå, idag var det dags för match igen. Och jag har ju sagt att det har börjat stämma, och idag stämde det rätt bra, men inte hela vägen in i kaklet. 15-15 slutade matchen, så en poäng fick vi iaf! Och vi behöver alla poäng vi kan få just nu, så jag är nöjd. Däremot kan man diskutera slutresultatet, 30 mål på en match? Det är färre mål än vad vissa lag gör ensamma på en match! Till och med småtjejsmatchen innan slutade 26-18, och då spelade dom ändå 20 minuter mindre än oss. Pinsamt.

Och jag var bra, tjohej! Tre av fyra straffar tog jag, och det var faktiskt för att jag visste var de skulle skjuta (se tidigare inlägg). Sen blev jag matchens lirare, men det var bara för att jag bestämt mig innan för att jag skulle bli det. Priset var nämligen en geisha-ask, och ni vet väl vilken sucker jag är för geisha? Jag skulle bara ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0