Goodnight, and goodbye

Ni anar inte hur mycket jag skulle vilja slippa jobba 7-17.30 varje dag de kommande två veckorna, för att istället umgås med världens bästa Patrik som luktar precis lika gott som vanligt och är precis lika brun. Men får jag det? Icke! Jag måste pinas på ett skitjobb (som jag förövrigt slutar på efter sommaren, tjoho!), jobba helvetespass och lida lite mer.

However så är jag fortfarande lite sjuk, men bättre än förr. Igår somnade jag 18 (!) och de elva timmarna gjorde susen. Ska snart gå och lägga mig igen, är tröttare än tröttast.

Förresten så blir det inget Turkiet. Däremot blir det Tunisien. Vi åker den 17 maj och kommer hem den 31, love that!

Kommentarer
Postat av: Blom

Me want to!

2009-01-13 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0