Gott nytt år på er

Ja, som ni kanske förstått så var det inte jag som lovade en massa saker igår. För inget av det som lovades kommer att genomföras (förrutom Bloms löften kanske), så ni som hoppats på mig och Erik kan ju sluta hoppas nu. Men lite roliga löften var det ändå, trots att allt bara gick ut på att Blom skulle få det bra :)

However, gårdagen var najs trots att jag däckade först av alla (oväntat). Lite mat, lite singstar, lite raketer, ett enkelt recept på en lyckad kväll. Dagen har bestått av en långprommis runt Söder, eller runt nästan hela Söder iaf, och sedan lite mat. Pizza för vissa, sallad för oss nyttiga. Nu ska jag slänga mig i ett varmt bad, tvätta håret och klippa tånaglarna. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0