Hörrninini, en fråga!

Kära vänner, fiender, eller vilka ni är som läser detta, jag har en fråga till er. Det är så att en bekant till mig har bokat en resa till Turkiet, Alanya, två veckor med avresa den 13/5 från Arlanda, men dom har fått förhinder och kan inte åka. Nu så har jag fått frågan om jag vill åka istället, och vem är jag och banga? Men grejen är den, det är två platser. Så, vem vill åka med mig? Kom igen nu, två veckor i Turkiet för drygt 3000 kr! Med ett najs hotell nära centrum, frulle och allt. Och så mitt sällskap! ;) Skämt åsido, skulle ni tröttna på mig så är det två hotellrum bokade, så ni slipper från mig. Fast vem tröttnar på mig? ;D

Och Blom, jag vet att du vill, men jag måste ju ha nån reserv om du inte kan ju ;)

Kommentarer
Postat av: Blom

Möhö, jag ska med! Jag får väl skippa plugget.. Fast det kanske inte är det bästa jag kan göra, vi har tentaperiod där. Skit oxå.

2009-01-05 @ 17:49:31
Postat av: Marcus

Om vi inte är kvar i Asien följer jag gärna med!

2009-01-05 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0