Jag skulle ju sova

Tanken var att jag skulle gå och lägga mig tidigt för att sova ut ordentligt, men har jag gjort det? Nej då. However så tänkte jag faktiskt gå och sova nu, men måste bara berätta om min nya pärla som kommer i februari.
Jag har ju kanske nämnt att min telefon är lite mongo (min älskade kära mobil, vi har haft många roliga stunder ihop). Den slutar ju fungera när det är kallt ute, och kopplar bort sim-kortet då och då bara för skojs skull. Och att lyssna på walkmanen är ju nästan helt omöjligt, eftersom den bara vill starta om sig hela tiden. Plus att högra hörnet på tuch-displayen är lite dum och inte fattar när man trycker där. Vilket är lite jobbigt eftersom jag måste krångla när jag ska fixa lite funktioner.
Det jag skulle komma fram till är iaf att jag nu beställt en ny mobil, jag har velat fram och tillbaka men tillslut stod det mellan några modeller, Nokia N85, Nokia N71 eller LG Viewty. Men som från ingenstans kom Nokia 5800 och stal mitt hjärta, så den blev det! Däremot släpps den inte förrän i februari, stackars jag. Men som man säger, den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0