Mahat!

Vet ni vad? Jag är apsugen på thai/kinamat. Undrar om jag ska tvinga killarna imorgon att äta det med mig, risken är dock att Patrik vill ha makaroner och köttbullar. Enligt honom har han inte ätit det på evigheter, och det var väldigt viktigt att äta imorgon. Tönt.

Sen hade jag ju tänkt bojkotta Let's dance, eftersom hyperlöjliga BB är med. Jag tål inte den människan! Kan inte tv4 ta med nån riktig kändis istället, typ som Håkan? Fast det är sant, Håkan skulle aldrig ställa upp i sån här skit. Men det jag skulle komma till är att jag råkade zappa förbi precis när Morgan Alling dansade, och det var ju urbra! Jag har ju alltid haft en liten chrush på Morgan, ända sen barndomen och Tippen (med Lasse och Morgan, världens bästa sommarlovsmorgon!). Och sen blev jag kvar, och jag har iaf fått mina favoriter. Morgan såklart, och så Laila Bagge och Mojje. Visserligen har jag inte sett så mycket mer än dom och nån till, men ändå.. Dom tre kommer jag heja på, trots att jag inte kommer titta (iaf inte så länge geeken är kvar, sen kanske).

Och halsen är inte bättre, tackar som frågar. Däremot var det väldigt skönt att duscha varmt över bröstkorgen, trots att det fick mig att hosta upp en hel del slem. Men det gjorde det lättare att andas! Kanske dags att leta upp astmasprejen, tror nog den skulle hjälpa en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0