Nu skiter vi i det här

Jag blir galen på mina fötter. Jag stukade ju högerfoten för tre månader sen, men tror ni den är bra än? Inte mycket! Den är fortfarande svullen och ömtålig, och egentligen skulle jag behöva kyla ner den efter varje träning eftersom det ofta går så pass ont. Snart är det dock dags att ta sig tillbaka till farbror doktor, jag skulle ju komma tillbaka om den inte var bra efter tre månader. Samtidigt känns det onödigt, för jag vet att det enda dom kommer säga är "kom tillbaka om en månad om det inte är bra". Det är ju deras sätt att slippa ifrån ansvaret.
Och idag på träningen vrickade jag till vänsterfoten också, typiskt mig. Visserligen inte så farligt, men det sved till bra i ledbanden och jag trodde direkt att det var kört. Men det ska inte vara någon fara, jag kunde ju träna klart utan problem.
Men som om inte det var nog har benhinnorna gjort ont hela veckan, jag brukar få ont i dom då och då men det brukar också gå över lika fort som det kommit. Den här gången har det dock inte försvunnit, utan sitter i och irriterar.
Den sista grejen jag tänker gnälla över är mina stortår, som också gör ont. Problemet jag har är knölarna vid stortårna (jag vet inte vad det heter, men det är lixom precis nedanför, men på utsidan om ni fattar), de är lixom "för stora". Det gör att jag får jätteont av att ha skor på mig, förrut var det bara vissa skor som gjorde det men nu är det alla skor. Handbollskorna och löparskorna är värst, och det är ju inte så lämpligt eftersom det är de skor jag använder mest.

Mina fötter är inte mina kompisar längre. Kanske ska kapa av dem istället, så slipper jag problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0