Söndag är ingen bra dag, egentligen

Söndagar suger verkligen. Vi har (nästan) aldrig match på söndagar, och utan handboll har jag ju knappt något att göra. Skulle väl kunna gymma, men jag är faktiskt inte up for that idag. Skulle kunna ta mig ut till Vällingby för att se på b-laget, men är inte så sugen på det heller. Men nåt måste jag ju hitta på fram till tre-tiden när Patrik och grabs kommer tillbaka, och jag kan åka över till dom och ha lite trevligt. Ska tvinga dom att se på handboll idag, kul för Mathew som aldrig sett handboll förr. Men han har ju undrat vad jag sysslar med, så nu ska han få se det också.

Ja, sen börjar handbollen kännas okej igen. I torsdags på träningen fick jag visserligen ett utbrott och skrek på mig själv, och sa att jag skulle sluta med handboll. En utespelare (som tror hon har inflytande) försökte dessutom få mig petad till matchen igår. Bara för att den andra målvakten faktiskt har orkat komma ner och träna två gånger denna vecka, och då borde hon få en chans eftersom jag hade två dåliga träningar. Men det faktum att den andra inte hade tränat alls under fyra-fem månader innan det räknades visst inte. Men som tur var lyssnade inte tränaren på henne (eftersom han vet att jag kan när det gäller) och jag fick ha en av säsongens bästa matcher igår. Fan vad skönt det kändes.

Yeye, nu ska jag göra något kreativ. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0