And the shit goes on

Men helt ärligt, kom igen! Det är verkligen inte mina dagar just nu.
Som det faktum att jag glömde/tappade bort mobilen igår, vilket ledde till att jag inte hade min vanliga väckarklocka imorse. Så jag var nära på att försova mig, eftersom den andra väckarklockan inte kunde ha dubbla larm (och det fattar man inte vid fem på morgonen). Så jag var tvungen att stressa, det hatar jag. Sen när jag kom till jobbet hade tydligen Nordea, SEB, Handelsbanken och Vi bestämt sig för att ha heltäckande utskick. Vilket ledde till att jag istället för 1-2 back post som jag haft att sortera de senaste dagarna så hade jag 8 back (alltså typ 3000-4000 brev). Så jag fick inte gå hem tidigt, utan jag var tvungen att jobba till 14. Buhu.

Och som inte det var nog så tror jag att jag kan ha missat ett jätteviktigt samtal idag (om en ny lägenhet), jag hoppas att det inte är så men jag har den känslan. Helt otroligt, den enda dagen man faktiskt behöver mobilen så har man den inte. Skit.

Och sen fick jag ont i axeln på gymmet också. Eller jag har haft ont i den länge, men nu fick jag ännu mer ont. Vilket iofs är lite positivt, eftersom det är en arbetsskada (vi använder ju bara höger arm på jobbet nu när vi fått nytt arbetssätt, och jag är ju vänsterhänt så det blir en för stor belastning för mig). Varför är det positivt? För att om det blir värre blir jag sjukskriven. Stackars mig.
Nu ska jag äta vattenmelon, sen ska jag åka och träna. Bye.

Kommentarer
Postat av: Micke

Gott med vattenmelon i alla fall :)

2009-07-08 @ 17:45:03
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0