Bilduppdatering

Huh, kallt ute idag. Inte ofta man går med höstjacka den 30 juli, hela dagen dessutom. Sjukt.
Hur som så satt jag och gick igenom bilderna i mobilen idag, och tänkte bjussa på några. Varsågoda!

Den goda glassen, som tydligen hette Coco Choc, inget annat.
Halsbandet jag fick av hjärtat (komiskt nog ett hjärta)

Klockan jag fick i födelsedagspresent av Erik, som han dock råkade glömma i Umeå sist han var nere så jag fick den igår istället (ja jag är vänsterhänt och har klockan på höger arm)

Vi målade ju om toaletten på jobbet, och det blev sådär bra. Och nej, golvet är inte grönt, det är svart (men det blev grönt på kortet), och det som inte syns här är det faktum att vi har tejpremsor kvar överallt eftersom vi är för lata för att ta bort dom

Och sist men inte minst; Jag blev stoppad av polisen idag.
 Polis: "Du, du ska ha hjälm på dig när du kör".
Jag: "Jo, men jag ska bara till husen här nere så jag orkade inte sätta på mig den, förlåt".
Polis: "Okej, det är lugnt. Men du vet att det är trettio här? Det såg ut som det gick lite snabbare än så.."
Jag: "Över trettio? Nej nej, våra moppar är strypta, så de går inte snabbare än 25!"

(Förrutom min som går i 45)

Okej, då har ni fått det. Nu sticker jag och tränar, och ikväll sover jag hos Blom. Så vi hörs en annan dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0