Det går mig på nerverna

Mina ben hade ju blivit bra igen. Det gick ju jättebra att springa, inget alls kändes det! Men så kom hopprepet fram, och då började det göra ont igen. FAN! Nu är jag tillbaka där jag var innan jag vilade bort värken, det gör så ont att jag knappt kan gå. Nu kanske jag måste till doktorn ändå, jag som trodde jag klarade mig ifrån honom! FAN!

Jaja, för att avsluta på ett fint sätt, så ska ni få en hint (eller två tom) av ett ställe där jag kanske (förhoppningsvis) ska spendera jul och nyår.

Sånt här kan man göra..

Och sånt här!

Vart ska vi kanske? Vavava? Gissa!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hm, Dubai?

2009-07-22 @ 22:56:56
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Blom

Jag vet, jag vet! Vi måste åka!

2009-07-23 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0