Det slutade någorlunda bra iaf

De senaste dagarna har ju varit pain in the as, men kvällen var iaf bra. Lite grann. Det regnade inte, jag dog inte under löpningen (däremot satte jag nytt pers på Stadshusrundan, bra där!), jag orkade till och med köra två extra vändor på intervallerna, och jag fick tillbaka min mobil. Min tränare hade hittat den igår efter träningen, och hans dotter visste att det var min. "Men ring henne då!" hade han sagt, så typiskt honom att inte ha nån koll på läget.

Sen hade jag 24 missade samtal också. Två från Erik, två från syrran, ett från mig själv, ett från nån försäljartjosan, och 18 från Blom. Visst hjärtat, bra att du är orolig, men 18? Skärp dig!


Kommentarer
Postat av: Blom

Men älskling, jag ville ju bara att din mobil skulle komma hem igen! Hörde att ni hade strålande väder där hemma, det har vi också. 40 grader och sol, härligt va?

Saknar dig!

2009-07-09 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0