Fucking freaking torsdag

Nu får det gärna sluta regna. Det räcker nu. Jag blir bara mer och mer irriterad, två dagars löpning har gått åt skogen! Imorrn springer jag, även om det regnar. Jag struntar i vad tränaren tycker.
Jag funderade förresten på det, jag borde kanske sluta kalla han tränarn. Han är ju inte det längre, han är ju ex-tränare. Men på ett sätt kommer han alltid vara min tränare.. Knepigt det där.

Idag satt jag iaf på Stadsbiblioteket för att döda tid, tyck vad ni vill men jag tycker det är mysigt där. Dock så satte sig en skitsnygg kille vid bordet mitt emot, lätt att koncentrera sig då! Blicken gled ju dit mest hela tiden.. Och han lär ju ha märkt det, eftersom han till och från satt och stirrade som en annan idiot. Men wtf, jag lär ju aldrig se honom igen så.
Hjärnan var inte helt med idag heller, såg en skylt där jag hela tiden läste "matartiklar". Men tänkte jag, matartiklar på ett bibliotek? I facksalen? Skumt. Tills jag insåg, det stod Matrikel. Och det var ju inte riktigt samma sak.

Nåt mer kul? Icke. Mina benhinnor (tror jag det är, dock inte mitt på smalbenet utan på insidan av benet) värker utav bara helvete efter lite för mycket hopprepshoppande. Baksida lår är inte bra än upptäckte jag idag när jag skulle försöka hoppa över plintar, det gjorde ont. Axeln gör också lite ont, men det går i vågor. Och så har jag fått en vagel i ögat, och det är ju så jäkla irriterande.

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som det inte kan bli mycket bättre? :) Men varför bara sitta och kolla på grabben om han till och med satt och stirrade tillbaka? Han kan ju varit trevlig också, kanske fått mer än "skitsnygg"-generna från föräldrarna? ;)

2009-07-09 @ 23:13:22
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0