Ge mig semester!

Jag vill vara ledig, nu. Jag orkar inte jobba. Trots att det inte är särskilt jobbigt på jobbet, moppe hela veckan, och dessutom snorlite post. Men jag vill ändå inte jobba!

Vad som däremot är roligt är när man ser resultat av träningen. Tabatan är inte i närheten av lika jobbig som den var i början, och benen börjar bli starka. har gått från 56 till 68 kg i benspark (min favoritövning på gymmet, eftersom jag klår killarna i den), och det på dryga månaden. Idag "råkade" jag dessutom ha en extra 2,5 kgs-vikt på, vilket jag knappt märkte, och det är ju bra! Dessutom är jag tillbaka i gamla dagar i benpressen, 140 pannor utan problem nu. Kanske dags att köra ett maxtest snart? Bara för skojs skull.. Tar det nog innan säsongen börjar, så får jag se hur det förändras under året. Nu är det dessutom bara 3,5 veckor kvar tills vi åker till Sävsjö, och första handbollsmatcherna med nya laget!

Kommentarer
Postat av: Micke

Min semester är slut, skönt att vara tillbaka på jobbet ju! Dock har jag inga framgångar på träningsfronten.. precis börjat rehab-träna min axel så jag går runt på gymmet och använder 0,5-2 kg när jag tränar min axel.. ser lagomt stark ut som du kan ana ;)

2009-07-14 @ 17:32:51
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Blomsterkrans

Jag saknar dig. Men snart kommer jag hem, och då ska vi leka!

2009-07-14 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0