Jag vill känna tro

Sovdags nu Mikaela! Ja, jag ska, jag ska bara. Ni vet. Äsch, jag är inte sovasugen ju! Inte jobbsugen heller till imorgon, men man måste ju. Slutar senast 13.30 iaf, och det är ju skönt.

Det blev även löpning idag, jag undrar vad som har hänt med mig som faktiskt längtar efter löpning. Jag som alltid hatat det. Men men, 6,6 km på 36 min, det får vara godkänt va? Bra det. Sen blev det lite (eller mycket) mage efter det, och jag var oväntat nog den som inte gnällde, utan jag tyckte det var rätt lätt. Medan de andra mesarna låg och gnällde om att det var jobbigt, det gjorde ont, osv. Som sagt, något har hänt med mig.

Och så ska jag för ovanlighetens skull dela ut dagens ros och ris. Rosen går till... Veckan, det är redan onsdag imorgon och sen är det utförsbacke fram till helgen!
Dagens ris går till... De idioter som tycker det är en bra idé att plantera rosbuskar framför och runt sina brevlådor! Mina armar är helt sönderrivna efter alla taggar, det ser ut som jag varit i kattslagsmål eller nåt. INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Micke

Heja heja! Bra jobbat, träning är bra :) Du får skaffa konto på jogg.se också så får du hjälp där att hålla koll på löpturerna (om du inte redan har konto där) :P

2009-07-22 @ 06:44:26
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0