Jag vill sova, men ska bara

Om någon kunde förklara för mig hur man kan vara så sjukt trött hela tiden, trots dryga 7 timmars sömn varje natt. Det här är inte mänskligt! Men jag ska snart sova, måste bara raka benen först. Dom är ju ludna som killben nästan.

Satt idag och diskuterade det faktum att jag redan har bestämt namnen på mina (eventuella) barn. Är inte det något som alla tjejer gör, redan i tidig ålder? Jag har två flicknamn klara, och ett pojknamn. Hade ett pojknamn till klart igår, men nu har jag tappat det. Men men, det kommer tillbaka! Det jag skulle komma fram till är att killarna på jobbet tycker det är konstigt att alla tjejer gör så, eftersom "inga killar gör det". Är det så? Funderar ni killar inte på vad era (eventuella) barn ska heta? Jag hade en hel lista förr med flera olika alternativ, men nu är jag alltså nere på två förnamn och två mellannamn om jag någon gång får en dotter, och ett namn till en eventuell son. Självklart kommer den andra föräldern ha saker att säga till om det, och det kanske inte alls blir de namn jag bestämt, allt kan ju förändras.
Vilka namn det handlar om tänker jag inte avslöja, inte just nu, för folk har en förmåga att "sno" namnen. Typ som syrran som "tog mitt namn" till sin son. Det känns ganska illa faktiskt.

Och imorgon är det fredag! Kort dag på jobbet, sen lite träning (som jag skippade idag eftersom benhelvetet fortfarande gör ont), och sen bio! Nya Harry Potter har ju haft premiär, så den måste ju ses, den ska ju vara grym har dom sagt.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hej din lilla sotnos! Hur e laget dar hemma? Vi har det gott, med semester och allt. Men vi saknar dig! Patrik oxa, trots att han inte vill erkanna det :P Men vi kommer hem och halsar på i december! Och P oxa, det vet han dock inte an eftersom vi bokade biljetten till honom igar ;) Sa snart ses vi hjartat! Halsa alla, sa hors vi kanske nasta vecka :)



Puss och kram

Marcus och Rickard (och hela familjen och alla andra nordar halsar oxa ;))

2009-07-16 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0