Jättepepp blev jättedepp

Vad hände med humöret? Jag som varit så jäkla glad och uppe i varv ett tag, gick ner mig totalt ikväll. Helt plötsligt kom ett stort svart moln och la sig över mig, och jag vill inte göra något längre. Jag vill inte spela handboll, jag vill inte jobba, jag vill inte leva. Jag skulle gärna dra något gammalt över mig och sova resten av livet.

Tack vare Ola vet jag dock nu att det finns en anledning till att det händer, och jag vet hur jag tar mig ur det. Det sjuka är dock att jag när jag är här nere inte vill upp, jag trivs lixom i det deppiga, på något konstigt vänster. Men jag vet att jag måste balansera upp det, annars kan det hända något dåligt. Som ett impulsbeslut om att säga upp mig. Tur att chefen har semester, annars skulle jag nog göra det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kompis?

Kanske du har blivit gravid för Marcus eller Rickhard? Eller för både?? Jag menar att de skulle förklara ditt humörsvängningar. Jag bara skojar eller då inte….

2009-07-28 @ 05:50:43
Postat av: Kompis

Kanske du har bara blivit gravid för Rickhard eller Markus eller för både?



Det skulle ju förklara ditt humör svängningar eller hur?



Nej, men ja bara skojar!! Du är troligen bara trött efter veckoslutet.

2009-07-28 @ 07:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0