Klockan är onaturligt lite

Det. Här. Är. Inte. Roligt. Jag är inte upplagd för tidiga mornar just nu! Jag vill ju kunna njuta av livet, sitta och prata om ingenting med vänner till mitt i natten, sova till 10 och sen äta glass och sola och bada. Men nej då, istället ska man upp vid fem, klä på sig, äta frulle, vara en zombie, inse att man egentligen kunde sova till kvart över, och sen gräma sig över den missade kvarten en hel dag. Jag orkar inte längre! Jag är så trött nu för tiden så jag knappt kan köra moppe ordentligt, igår "glömde" jag nästan svänga pga tröttheten så jag var inte långt ifrån att dra rakt in i en buske. Och sånt är ju rent ut sagt farligt. Jag vill inte mer nu!

Dessutom påminde Blom mig om att jag ju måste ta ledigt när vi åker till Dubai. "Har du tillräckligt många dagar kvar?" "Tänk om du inte får ledigt?"
Skitsamma sa jag, jag åker ändå!


Kommentarer
Postat av: Micke

That's the spirit :) Det kommer bli grymt och du kan bergis få ett nytt jobb isåfall ;)

2009-07-30 @ 20:01:36
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0