Latmask!

Usch och fy på mig idag, jag skippade löpningen. Trots att jag lovat mig själv att springa. Men men, man kan inte alltid hålla vad man lovar. Gymmade iaf, och det är ju alltid nåt. Och sen är det så himla kul när man märker att träningen ger nåt, att man faktiskt blir starkare! Ska bli spännande att se om handbollen också går bättre när jag är mer vältränad.. Hela nästa säsong är jäkligt intressant, eftersom jag ser det som ett nytändningsår, får hoppas det blir det också (så jag inte spyr på handbollen som jag brukar göra i mitten av varje säsong).

Men nu ska jag inte tråka er med handbollssnack, för jag ska se på film och äta jordgubbar. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0