No more sorrow

Dagen har för ovanlighetens skull varit rätt så bra. Rätt lugnt på jobbet (även om jag som vanligt blir sjukt irriterad på att jag måste göra så mycket mer än alla andra hela tiden, jag trodde det skulle löna sig att vara snabb men så är det tydligen inte). Efter det blev det gym, av någon anledning är jag helt otaggad till att gå till gymmet nu för tiden! Men det känns bra efter, när man tvingat sig att gå dit, tränat skiten ur sig och sedan belönar sig med en god proteinshake.

Efter gymmet gick jag och handlade lite gottis till bion, och sen skulle jag ta bussen från Kungsholmen till Hötorget för att träffa Sara. När jag stod och väntade på bussen höll jag på att orsaka en trafikolycka. Haha! Det var nämligen en gubbe i en bil som satt och stirrade på mig vid en korsning, vilket ledde till att han höll på att missa att köra framåt. När han väl körde fortsatte han stirra, och det var på håret att han hann ställa sig på bromsen för att inte köra in i bilen framför som hade stannat. Detta upprepade sig sedan två gånger till, och jag trodde jag skulle dö av skratt! Så typiskt killar, att inte kunna koncentrera sig på en sak.

Harry Potter då? Mycket bra film! Jag brukar ha svårt för böcker som blir filmatiserade, men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med Harry Potter-filmerna, där har dom lyckats. Till denna film har även skådisarna mognat vilket höjer kvaliteten. En sevärd film, jag lär se den många gånger om!

Kommentarer
Postat av: Stupid is as stupid does

Jospa sie vaan kuvittelit että joku tuijottaa siuta!! Hehee



Ja mitä tulee kolariin niin ei todellakaan saa nauraa jos jollekulle sattuu vahinko. Sitä tiedä vaikka itse olisit kohta samanlaisessa tilanteessa, eller hur?? Dåligt karma!!



Eipä miulla muuta, pärjäilehän sielä Tukholman sekamelskassa!!



p.s. Löysin tämän blogin Interpalsin kautta missä oli profiilisi ja siellä tämän blogisi osoite which was very nice of you as most of people don’t do that .



Jospa sie vaan kuvittelit että joku tuijottaa siuta!! Hehee



Ja mitä tulee kolariin niin ei todellakaan saa nauraa jos jollekulle sattuu vahinko. Sitä tiedä vaikka itse olisit kohta samanlaisessa tilanteessa, eller hur?? Dåligt karma!!



Eipä miulla muuta, pärjäilehän sielä Tukholman sekamelskassa!!



p.s. Löysin tämän blogin Interpalsin kautta missä oli profiilisi ja siellä tämän blogisi osoite which was very nice of you as most of people don’t do that .



Terveisin



“Forrest Gump”

2009-07-19 @ 07:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0