Nu ni!

Heeej allesammans! Nu är jag här, the one and only Blom i egen hög person. Jag vet att alla ni är sjukt nyfikna på mig, och det får ni fortsätta vara. Ni som känner mig känner mig, och ni andra, ja ni får fortsätta undra.
Nu har jag varit lite busig och hackat Pärlans blogg (hennes lösen är ju inte allt för svårt för en som känner henne så väl), hon sitter med Erik och ser på fotboll och CSI och sånt tycker jag är lite drygt. Så jag har suttit och gått igenom alla bilder på hennes dator, och hittat en hel del roliga. Visste ni att jag och Mickis spelat i samma handbollslag en gång i tiden? Så här fina var vi då!


Loooong time ago! Shit vad inne det måste varit med bakvända kepsar. Vem är Pärlan och vem är jag?
Lite mer handboll, vi båda är med här också. Gissningar på vilka vi är? Asså 1997, det är ju tolv år sedan. Vi var 9 år. Minisar!


Sen en bild som får mig att längta till jul.


Nej, ni får klara er så, jag vill inte lägga ut bilder som Mickis inte vill att jag ska lägga ut. Eller okej, en till får ni!

(Döda mig inte Pärlan!)

Kommentarer
Postat av: Mie

Heissan!!



Jeg gissar att i översta foto du är hon som har bakvända kepsen? Och fingrar i så kallade V- ställningen? (Och du kanske sitter på vänster i backråde?) Ja?



Och i mellersta foto jeg tror att du är hon som har tränares händerna på din axel? Och Pärlan, hmm, de här är svårt men jag gissar att Pärlan är hon som är vackraste flickan i foto alltså blonden i framför?



Och bilden som får dig att längta dig Julen är kanske ta från Imatra Spa i östra Finland?



Och i nederst foto är säkert av en finskt spjutkastare Mikaela Ingberg? Du känner hon bra?



Hur lyckades jag? Säker fyra rätt av fyra? Det är inte överraskning för mig, jag är bara så bra!!

2009-08-04 @ 06:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0