Och så blev det helg

Man kan inte annat än skratta när man är klar med sitt jobb 09.20 på morgonen. Hallå, två timmar och 20 min? Man kan väl inte jobba så lite? Nej, det kunde man tydligen inte, så jag fick inte gå förrän 09.50. Buhu. Tänk om man hade det så bra varje dag, att man bara behövde jobba tre timmar men få betalt för åtta. Skönt skulle det vara.

En dålig grej med att sluta tidigt, vad ska man göra sen? Alla andra slutar ju sent ju, och eftersom vädret är som det är kan man inte lägga sig och sola heller. Så då sätter man sig vid tvn, och sitter där hela dagen. Kul liv. Men jag ska nog cykla iväg och sola snart, jag börjar ju bli blek! Och så måste jag vila lite, jag sover så dåligt så jag börjar gå i sömnen igen. Och det är ju inte så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0