Oh yeah, life goes on

Jävla helvetes fucking grannar, vad ska dom vara bra till? Varenda helg vid sju-tiden väcks jag av att snorungarna står utanför mitt fönster och spelar fotboll mot förråden, och då måste jag gå upp och stänga fönstret, vilket gör att det blir sjukt varmt i mitt rum. I söndags vaknade jag halv sex för att grannarna skulle åka bort, och deras unge skrek som en stucken gris. Igår när jag precis höll på att somna var det någon annan skitunge som skrek som en idiot, och hennes pappa var nästan värre! Herreminjävlar, vad är det med folk i detta område och låta så jävla mycket hela tiden?

Idag på jobbet hade jag och Johan backstapling igen. Det var länge sen! 21 backar upp kom vi, sen nådde vi inte högre. Och han den långa vägrade ju hjälpa oss. Sen tyckte jag att Johan skulle klättra upp på dom, men det tyckte chefen var en sämre idé och tyckte istället att vi skulle plocka ner backarna och jobba istället. Och lyssnar vi på chefen? Nja, vi fortsatte väl jobba, men istället för att plocka ner backarna så började vi stapla ett nytt torn. Men det blev bara 15 backar högt, sen tog backarna slut. Men det blir högre imorrn!

Nu hoppas vi på att det slutar regna (eller rättare sagt, att det inte börjar regna igen), så vi kan springa ikväll. Jag vill inte behöva göra skithinderbana. Och gymma ska jag inte heller göra, eftersom vi har konditionsvecka så ska jag avstå från gymmet ända till fredag. Vilket är svårare än vad det låter, gymmet har ju varit mitt andra hem den senaste tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0