Viva la Vida

Positivt tänkande, det är det jag ägnar större delen av tiden till just nu. Och det går rätt bra, jag är på väg upp igen. Mycket tack vare ett sms från hjärtat imorse ("Tack vare flygstrul kommer jag hem redan imorgon! Jag förväntar mig en välkomstkommitté på Arlanda vid 14-tiden"). Vilket betyder att resan troligtvis bokas imorgon, wunderbar. December blir alltså en skitbra månad, med besök av Patrik, Marcus och Rickard i början av månaden och en utlandsresa i slutet. Perfekt! En annan bra sak är att handbollsträningarna börjar nästa vecka, och sen sticker vi iväg på turnering, och sen är handbollssäsongen i full ruljans. Jag tror jag ser ljuset i tunneln nu :)

Och igår satte ju Sarah Sjöström världsrekord och tog guld, det tror jag ingen missat. Och jag fick gåshud! Men det är ju inget ovanligt, det får jag alltid när någon vinner, oavsett nationalitet. Men hon är iaf grym, 15 bast och så jäkla vältränad. Och så bor hon ju i Haninge, där jag jobbar, och tydligen delar jag ut post till henne upptäckte jag idag. Bara en parentes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0