Åh hej och hå!

Nyvaken, jorå. Ledig idag, jorå. Eller okej, jag är sjuk. Mina vader bråkar och då föredrar jag att stanna hemma och vila dem, annars kommer det bli ett helvete i sommar, jag kan mina vader. Dessutom är det ju Eken i helgen, och det vill man inte missa pga dumma vader.

Och gårdagen gick faktiskt ganska bra! Eller nu överdriver jag, det gick ju inte så där bra som jag hade velat, men jag var nervös och har svårt att prestera på träning. Men det gick bra med tanke på de omständigheterna. Och tränaren verkade nöjd också, och nu har jag hela helgen på mig att fundera på om det är rätt eller inte, och så måste jag lämna ett svar nästa vecka. Ett svar som känns 70% säkert just nu, jag måste bara ha svar på en fråga innan jag är 100% säker. Men den får jag svar på i helgen tror jag.
I helgen blir det även till att säga hejdå till mitt gamla lag, "för säkerhets skull". Ni vet, så alla vet om redan nu att jag troligtsvis slutar, jag är lagkapten och måste göra det på ett snyggt sätt. Sen ska jag och min tränare utse en ny lagkapten, och jag har ingen aning om vem jag ska välja. Det finns lixom inga heta alternativ.. Jobbigt läge. Men en sak vet jag, jag kommer grina som ett barn på söndag, för jag vill egentligen inte lämna, men jag måste. Jag måste gå vidare, och det här är helt rätt chans jag tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0