Älskade mobila bredband

Jag kommer aldrig ångra att jag slösade (slösar) pengar på ett mobilt bredband. Ni anar inte hur skönt det är att ha något att göra på pendeln på väg från jobbet, istället för att bara sitta och glo kan jag få lite viktiga saker gjorda! Typ som att kolla bloggar och så ;) Nej men allvarligt, det var ett bra köp. Billigt också, och sånt gillar vi.

Men i all gladhet så har jag lyckats med att dra på mig nån typ förkylning, inte så farligt än (även fast jag överdrev lite på jobbet), men imorgon kommer jag nog vara däckad. Det gör iofs inget, klarar mig bra utan jobb imorgon. Dock satte jag nytt rekord på min runda idag, 1 timme och 45 min! Snabbast idag, och då ska man veta att jag har det överlägset största området, 954 hushåll, den som har näst störst har 865. Bra jobbat tjejen! Sen trodde jag att jag skulle få gå där vid halv tolv, men tji fick jag eftersom vi fick in 5 pallar Ellosjävlakataloger imorse. Jaja, halv ett smet jag iväg iaf, "mådde inte så bra".

Nu är tanken att jag ska åka och lägga mig och sola ett par timmar, sen dra en gymning och sen springa lite. Det låter bra va? Det tycker jag med! Hörs dudes.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är också sjuk, men jag ligger hemma med min onda hals, snuva och täpta näsan.



Hmm, är du verligen sjuk? :P

2009-06-30 @ 13:32:51
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0