Are we human, or are we dancers

Fredag! Och jag slutade rätt tidigt, halv tre istället för halv fem som schemat sa. Hade egentligen kunnat sluta ännu tidigare, eftersom jag var klar vid ett, men jag fick istället ta hand om "pimp my toilet". Vi målar ju om våra toaletter på jobbet, och jag fick måla den jävla väggen bakom handfatet och bakom alla jävla rör. Hoppas ingen bryr sig om att rören är lite lila nu, men det gick inte att göra bättre. Och toan blir inte alls lika fin som vi trodde, den blir asful. Men det får vara så, för tillfället iaf.

Ikväll blir det iaf tidig sänggång, jag är trött som en gris efter att ha sovit knappa fem timmar i natt. Men först ska jag äta jordgubbar med grädde, namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0