Du och jag blir aldrig vänner

Jag. Hatar. Tabata. Verkligen hatar det. Jag tror inte ni förstår hur helvetiskt jobbigt där är förrän ni provar det, jag trodde det skulle vara mycket lättare än vad det var. Jag var halvdöd redan efter första övningen (knäböj), och då hade jag axelpress, rygglyft och vader kvar. Att jag tog mig igenom nästan hela är jag grymt stolt över. Dock funkade inte vaderna, efter fyra set gjorde de så ont så tårarna började rinna. Så där gav jag upp. Men att jag klarade 8 set knäböj, axelpress och rygglyft är helt sjukt, jag trodde aldrig jag skulle göra det. Men Tabata och jag blir aldrig vänner, det är en sak som är säker.

Och om jag kan gå imorgon är jag lycklig. Mina ben är spagetti och lär så vara imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0