En solig tisdag!

Herreminfuckingjesus, det har varit sol idag! Och vem är jag om jag inte drar på mig shorts och solglajjer direkt! Men det blev lite kallt, fast det erkänner vi inte. Det var trots allt sol (!). Det blev dock ändå en liten skitdag på jobbet, eftersom våra vikarier är så förbannat sega. Men men, snart är det juli och då blir det kortare än kortaste dagar!

Efter jobbet stack jag iväg och gymmade, och det behövdes verkligen. Fy satan vad skönt det var. Efter det blev det även ett löppass (5,2 på 29 min, inte optimalt men jag är så jäkla nöjd över att kunna springa med bara lite ont i vaderna!), och lite hoppstyrka. Med betoning på lite. Imorgon ska jag försöka hinna med att gymma efter jobbet igen, men då blir det överkropp, och sen träffa nya laget för att skriva på papper och så. Snart mina vänner är det klart, och då får ni veta vilka det blir! (fast många vet det ju redan, så det är inget kul).

Och vet ni vad? Jag upptäckte idag att jag gått ner typ 5-6 kg sen jag kom hem från Thailand. Och det är ju inte negativt direkt, men det är lite underligt, eftersom jag inte tränat så mycket mer än tidigare. Dock har jag iofs inte ätit ordentligt med tanke på allt som snurrat i huvudet, och det är väl det som påverkar också.. Hur som helst så känns det bra, jag hade lite ångest när jag kom hem från Thailand och hade lagt på mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0