Födelsedag

Hurra hurra för mig, yehey. Inte för att jag bryr mig. Men jag har haft en bra dag ändå! Jobb fram till 13 (sen ringde Blom och krävde att jag skulle sluta, eftersom hon stod utanför och väntade). In till stan, träffade Erik som hade spontanåkt ner till Stockholm för min skull (sötnos!), åt glass och shoppade lite. Hittade världens sötaste kjol, som Erik dessutom köpte till mig i present! Tack darling. Sen blev det till att tacka för mig, min mage bråkade (bråkar) så jag orkade inte vara i stan längre, så nu sitter jag hemma med min godispåse och vägrar träna idag. Om det är någon dag man får ledigt så är det väl en födelsedag? Det tycker jag iaf!

Men jag tänker nog sova tidigt ikväll ändå, och sen blir det Tabata imorrn igen. I will never like you T, never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0