Fredag!

Förlåt grabbs (och tjejer) för mitt lilla utbrott igår, men jag var på riktigt dåligt humör. Idag är det visserligen inte allt för mycket bättre, men jag är inte lika arg längre. Bara lite. Men förhoppningsvis reder det ut sig imorgon, om människan kan fatta vad jag menar med det jag säger. Dock säger ryktena att finns det en chans (risk) att jag kommer få ett nytt erbjudande under helgen, bajs. Jag som trodde detta var avklarat nu? Men men, jag har som sagt var bestämt mig, till 90%. Och det känns ju bra. Men jag vet att det kommande eventuella erbjudandet på ett sätt är lika bra, tom bättre, men samtidigt vet jag att det finns en stor risk att jag inte trivs i det laget (jag gjorde det ju inte sist så...). Men men, det ska jag inte fundera på nu, för det är inte ens säkert att de frågar (igen)!

Jaja, nu är det slut på handbollssnack. Dock har jag inget mer att meddela, eftersom det inte hänt så mycket på sista tiden, när jag inte jobbat eller så. Eller jo, min jävla msn fungerar inte! Det går inte att logga in på skiten, jättekul. Så för er som saknar mig så har jag en tillfällig msn, [email protected], tills min "riktiga" börjar fungera igen, så det är bara att lägga till mig. Om ni vill alltså. För jag kan ju inte era adresser utantill, inte alla iaf. Typ.

Ikväll blir det iaf talang-final, heja trollkarlen (som jag inte minns namnet på!). Men nu ska jag ut och springa, hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0